-A +A

Nasze marki

Wersja do wydrukuSend by emailWersja w formacie PDF

Sphinx serwuje dania kuchni orientalnej i międzynarodowej. Jest to największa w Polsce, a zarazem jedna z największych w Europie sieci restauracji z segmentu casual dining. Pierwszy lokal Sphinx został otwarty w 1995 roku. Dziś pod tym szyldem działa zaś blisko 100 restauracji w całej Polsce. Można je znaleźć w centrach handlowych, przy największych ulicach miast, a także w popularnych miejscowościach turystycznych.

 

Specjalnością restauracji Sphinx jest kultowa Shoarma ®, jednak w bogatej ofercie sieci znajdują się również różnego rodzaju mięsa, w tym wyśmienite i bardzo popularne steki, potrawy z ryb oraz dania wegetariańskie. Menu obejmuje także pizze, makarony, sałaty, przekąski i desery. Elementami wyróżniającymi restauracje Sphinx są charakterystyczny wystrój lokali z lampami z oryginalnych tykw oraz niepowtarzalna atmosfera.

 

Oryginalne receptury, smaczne dania ze świeżych produktów, profesjonalna obsługa kelnerska i wyjątkowy klimat sprawiają, że Sphinx to popularne miejsce relaksu i spotkań, zarówno w gronie przyjaciół, jak i rodziny. Sieć ta od lat cieszy się dużym uznaniem wśród klientów i jest często nagradzana w konkursach konsumenckich. Sphinx jest najpopularniejszą polską marką restauracyjną.

 

Więcej na stronie www.sphinx.pl

Chłopskie Jadło to sieć restauracji serwująca dania domowej polskiej kuchni przygotowywane ze świeżych składników. Pierwszy lokal tej marki powstał w 1995 roku, a w 2006 roku sieć została kupiona przez Sfinks Polska. Dziś w Polsce działa 10 restauracji Chłopskie Jadło, które znajdują się głównie w centrach miast oraz popularnych galeriach handlowych. Najwięcej lokali pod tym szyldem funkcjonuje w Krakowie i okolicy, a także w Warszawie. Pozostałe mieszczą się w Poznaniu i podpoznańskim Luboniu oraz w Bielsku-Białej.

 

Wystrój restauracji Chłopskie Jadło pierwotnie został stworzony na wzór chłopskich chat, lokale zdobiły piece i drewniane ławy. Obecnie ciepłe i przytulne wnętrza utrzymane są w stylu modern folk, a całość wystroju przywodzi na myśl stary polski dom. Motywem przewodnim restauracji jest charakterystyczna kurka.

 

W menu Chłopskiego Jadła znajdują się tradycyjne polskie potrawy, ale serwowane w lżejszym wydaniu, w tym soczyste mięsa, zupy i przystawki czy ręcznie lepione pierogi. Oprócz propozycji kulinarnych Chłopskie Jadło ma w swojej ofercie także obsługę cateringową imprez firmowych i plenerowych.

 

Więcej na stronie www.chlopskiejadlo.pl.

WOOK jest siecią restauracji typu casual dining specjalizującą się w daniach kuchni azjatyckiej. Pierwsza restauracja pod tym szyldem powstała w 2005 r., trzy lata później marka WOOK dołączyła do spółki Sfinks Polska. Obecnie sieć tworzy pięć restauracji, które znajdują się w Warszawie, Łodzi, Gdańsku, Wrocławiu oraz w Poznaniu.

 

Oferta kulinarna WOOK to bogactwo smaków charakterystycznych dla różnych regionów Azji. Dodatkowo w menu restauracji znajdują się dania europejskie – takie jak steki, ryby oraz sałaty – przygotowane na sposób orientalny.

 

Lokale WOOK wyróżniają się nowoczesnymi, ciekawymi wnętrzami utrzymanymi w czerwono-czarnej kolorystyce, nawiązującymi do charakteru i kultury Dalekiego Wschodu. Tworzą zarazem komfortowe warunki dla spotkań biznesowych, jak i lunchu czy kolacji w gronie najbliższych. Proces przygotowywania potraw w lokalach odbywa się na oczach gości, dzięki czemu klienci obserwując kunszt kucharzy mają wrażenie uczestnictwa w odgrywanym spektaklu, które potęgują buchające z patelni płomienie.

 

Więcej na stronie www.wook.pl.