-A +A

Restauracje Sphinx z tytułem Superbrands

Wersja do wydruku

Sieć Sphinx po raz kolejny otrzymała prestiżowe wyróżnienie i tytuł Created in Poland Superbrands dla najlepszej polskiej marki w kategorii rozrywka - sieci restauracji i kawiarni.

Certyfikat przyznawany jest na podstawie badania konsumenckiego realizowanego na próbie 15 tysięcy respondentów oraz oceny Rady Marek, w skład której wchodzą specjaliści w dziedzinie badań, marketingu i reklamy. Największe znaczenie przy wyborze najsilniejszych marek mają jednak opinie konsumentów i rekomendacje. Ich głos jest odzwierciedleniem jakości, wizerunku i zaufania wobec marki.

 

- Cieszmy się, że konsumenci po raz kolejny docenili nasze działania w zakresie tworzenia wysokiej jakości usług i atrakcyjnej oferty kulinarnej. Jest to dla nas nie tylko wielka satysfakcja, ale także zachęta do dalszej pracy. Sphinx Restauracje jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych polskich marek. Fakt, że jest też doceniana przez konsumentów to zasługa realizacji kompleksowej strategii. Praca nad marką to długofalowe działania prowadzone na wielu płaszczyznach – w naszym przypadku od menu i wystroju restauracji, poprzez standardy obsługi klienta i monitoring jakości, po programy marketingowe. Wyróżnienie przyznane restauracjom Sphinx głosami konsumentów to znak, że kierunek, w jakim podążamy jest właściwy  – mówi Dorota Cacek, wiceprezes Sfinks Polska, spółki do której należy sieć Sphinx.