-A +A

Aktualności

poniedziałek, lipiec 24, 2017 - 14:19

Sphinx, największa w Polsce sieć restauracji casual dining, uruchomił kulinarno-podróżniczego bloga Mamytensmak.pl. Można na nim znaleźć artykuły, przepisy, a także zdjęcia i filmy, które powstały m.in. podczas podróży do Libanu. Treść bloga nawiązuje do Nowości Sphinxa - tematycznego menu z daniami inspirowanymi kuchnią Libanu, które w tym roku w restauracjach Sphinx pojawią się łącznie w czterech odsłonach. Równocześnie z blogiem Sphinx ogłosił konkurs, w którym do wygrania jest do 10 000 zł na podróż w dowolne miejsce.

środa, czerwiec 7, 2017 - 08:55

Sfinks Polska, zarządzająca sieciami restauracji Sphinx, Chłopskie Jadło i WOOK, rozmawia z Grupą Żywiec w sprawie przejęcia 67 Piwiarni Warki i współpracy w ramach rozwoju tego konceptu. Spółka otrzymała ofertę na podpisanie umów, na mocy których Sfinks ma możliwość za 12 mln zł netto stać się właścicielem sieci franczyzowej Piwiarnia Warki, a Grupa Żywiec pozostać wyłącznym partnerem piwnym zrzeszonych w niej lokali. Sfinks ma 30 dni na decyzję.

wtorek, lipiec 4, 2017 - 16:05

Chłopskie Jadło, restauracje zarządzane przez Sfinks Polska, wprowadziły ofertę „Szef kuchni poleca”. Zawiera ona propozycje dań, przygotowane przez szefów kuchni poszczególnych lokali, nawiązujące do kulinarnych upodobań ich gości oraz uwzględniające regionalne smaki. Nowa wkładka jest dostępna we wszystkich lokalach Chłopskie Jadło.

poniedziałek, czerwiec 5, 2017 - 10:38

Sphinx, sieć restauracji należąca do Sfinks Polska, po raz czwarty wsparła organizację Dnia Dziecka w Muzeum Wojska Polskiego i Muzeum Narodowym w Warszawie. Obie instytucje na 5 czerwca zaplanowały dzień pełen atrakcji i edukacyjnych zabaw dla około 300 wychowanków domów dziecka i szkół integracyjnych. Z kolei restauracje Sphinx wszystkim dzieciom zafundowały posiłek.

czwartek, czerwiec 29, 2017 - 11:33

Sfinks Polska, zarządzająca sieciami restauracji Sphinx, Chłopskie Jadło i WOOK, po kilkumiesięcznych negocjacjach uzgodniła warunki zakupu akcji w spółce Dominium, będącej właścicielem jednej z największych sieci pizzerii w Polsce - Gusto Dominium. Za 20 mln zł Sfinks zamierza kupić 3.103.320 akcji, które będą stanowić 40% kapitału Dominium. Sieć pizzerii Gusto Dominium liczy obecnie ponad 70 restauracji kuchni włoskiej, świadczących usługi w lokalach oraz z dowozem do klienta.

poniedziałek, czerwiec 5, 2017 - 09:21

Spółka Sfinks Polska, zarządzająca sieciami restauracji Sphinx, Chłopskie Jadło i WOOK, chce uruchomić program motywacyjny, w ramach którego przez 3,5 roku może zostać objętych w sumie blisko 1,12 mln akcji, czyli 1% ogólnej liczby akcji rocznie. Nabycie praw do warrantów subskrypcyjnych uzależniono od poziomu kursu Sfinksa na giełdzie i wypracowanego przez grupę Sfinks wyniku EBITDA. Cenę emisyjną, po której osoby uprawnione obejmowałyby akcje, zarząd zaproponował na poziomie 3,70 zł. Program będzie przedmiotem głosowania na najbliższym walnym.

wtorek, czerwiec 27, 2017 - 16:24

Kolejna restauracja Sphinx uruchomiona w Warszawie. Nowy lokal powstał przy ul. Puławskiej 543. Restauracja działa w modelu operatorskim i jest szesnastym punktem tej sieci w stolicy.

czwartek, czerwiec 1, 2017 - 15:29

Chłopskie Jadło wprowadza nowe menu dla najmłodszych i prezentuje przy tej okazji dziecięcych bohaterów restauracji, czyli trzy małe kurki. Równolegle sieć organizuje konkurs na „Imię dla pisklaków”, w którym do wygrania są 3 rodzinne weekendy w Bałtowskim Kompleksie Turystycznym. Konkurs trwa do 30 czerwca br.

czwartek, czerwiec 22, 2017 - 19:49

Sfinks Polska, zarządzająca sieciami restauracji Sphinx, Chłopskie Jadło i WOOK, zdecydowała o przyjęciu oferty Grupy Żywiec i podpisaniu umów dotyczących zakupu sieci franczyzowej Piwiarnia Warki, liczącej 67 lokali oraz współpracy z Grupą Żywiec. Wartość transakcji to 12 mln zł, które Sfinks ma zapłacić w ciągu 6 lat.

środa, maj 31, 2017 - 08:53

Spółka Sfinks Polska, zarządzająca sieciami restauracji Sphinx, Chłopskie Jadło i WOOK, w I kwartale 2017 r. osiągnęła przychody jednostkowe w wysokości 42,88 mln zł oraz EBITDA w wysokości 2,00 mln zł. W odpowiedzi na zmieniające się warunki rynkowe i presję kosztową w I kwartale br. Sfinks przygotował nową strategię, która pozwoli mu zarządzać siecią 400 lokali w ciągu najbliższych 5 lat.