-A +A

Restauracje WOOK kuszą daniami z nowego menu

Printer-friendly version

WOOK – ogólnopolska sieć restauracji serwujących dania kuchni azjatyckiej – wprowadza nową kartę dań. Od 16 maja w menu będzie można znaleźć m.in. wołowinę z czarnym pieprzem, kaczkę w mandarynkach, rybę w sosie kokosowym oraz smażone lody. Ponadto, WOOK będzie oferował możliwość samodzielnego komponowania zestawów. Inną nowością jest pojawienie się specjalnego zestawu dla dzieci.

Choć nowa karta dań zawiera wiele nowości przygotowywanych według oryginalnych chińskich receptur, najpopularniejsze pozycje z poprzedniego menu będą w niej zachowane. Dzięki wprowadzeniu możliwości samodzielnego komponowania zestawów klienci będą mieli możliwość dowolnego łączenia ulubionych dań i smaków. Za cenę 22 zł goście restauracji WOOK będą mogli wybrać spośród wszystkich potraw z karty dowolną zupę, sałatkę, ryż i deser oraz jedno z trzech dań głównych – wołowinę lub kurczaka na chrupiąco albo rybę w cieście z sezamem.

 

Zupełną nowością będzie też wprowadzenie oferty dań dla dzieci, w której znajdzie się m.in. chrupiący kurczaczek, ryż jaśminowy lub chińskie frytki, a także jabłko w cieście czy też surówka z marchwi i jabłka. Zestaw dań dla dzieci będzie kosztował 12 zł.

 

Ponadto, wśród potraw w odświeżonym menu sieci WOOK klienci znajdą takie smakowitości jak: zupa kokosowa, zupa green curry z kurczakiem, panierowany kurczak w sosie słodko-pikantnym, kąski kurczaka w sezamie z chilli, fasola szparagowa w sosie kokosowym, kaczka pikantna z selerem, ryba w sosie kokosowym oraz wiele innych potraw kuchni Dalekiego Wschodu.

 

- Przygotowując najnowszą ofertę zależało nam zarówno na zachęceniu gości restauracji WOOK do nowych, ciekawych smaków, jak i na zachowaniu sprawdzonych propozycji, które od lat cieszą się szczególną popularnością wśród klientów. Z kolei wprowadzając do karty specjalne menu dla dzieci, chcieliśmy pokazać, że kuchnia azjatycka to bogactwo, z którego mogą czerpać także najmłodsi, proponując potrawy łagodne w smaku, przygotowane specjalnie z myślą o dzieciach. Poza tym, oprócz nowych smakowitości w karcie, proponujemy też nowości cenowe, w tym możliwość stworzenia własnego zestawu. W ten sposób każdy klient może znaleźć coś dla siebie i dlatego zachęcamy do odkrywania z nami na nowo smaków Dalekiego Wschodu – komentuje Mariola Krawiec-Rzeszotek, prezes Sfinks Polska, spółki zarządzającej sieciami WOOK, Sphinx i Chłopskie Jadło.

Nowe menu w Restauracjach Wook