-A +A

Aktualności

poniedziałek, maj 13, 2024 - 11:07

Giełdowa grupa gastronomiczna, Sfinks Polska, w nadchodzących tygodniach otworzy pięć nowych restauracji. Będą to lokale pod szyldami SPHINX oraz The Burgers. Nowe restauracje ruszą w Rzeszowie, Poznaniu i podpoznańskich Komornikach, a także w Gorzowie Wielkopolskim i w Jarocinie.

czwartek, marzec 21, 2024 - 11:21

Sfinks Polska, spółka zarządzająca sieciami SPHINX, Chłopskie Jadło, The Burgers i Piwiarnia, w IV kwartale 2003 r. wypracowała przychody ze sprzedaży na poziomie 24,2 mln zł, zysk brutto na sprzedaży w wysokości 7,2 mln zł i zysk netto o wartości 2,7 mln zł – wynika ze wstępnych wyników finansowych opublikowanych przez spółkę. Oznacza to, że w całym 2023 roku Sfinks wygenerował na poziomie jednostkowym 98,1 mln zł przychodów ze sprzedaży przy zysku brutto na sprzedaży w wysokości 28,3 mln zł. Wg wstępnych danych spółka w całym 2023 zanotowała wynik netto o wartości -0,7 mln zł.
 

poniedziałek, kwiecień 29, 2024 - 13:14

Sieć restauracji SPHINX przygotowała nową sezonową ofertę „Szparagi, mięta i truskawki”. W niej, obok nowości jak np. shoarma słodko-ostra czy ravioli ze szparagami, znalazły się też ulubione dania gości tej sieci – stek i shoarma ze szparagami. Inne wiosenne akcenty – truskawki oraz mięta - podkręcają smak deserów i koktajli.
 

Sphinx
czwartek, luty 8, 2024 - 10:26

Sieć lokali gastronomicznych Sfinksa Polska powiększyła się o dwie nowe restauracje. Są to SPHINX w Toruniu oraz The Burgers w Gdańsku. Oba lokale są prowadzone przez franczyzobiorców. W grupie Sfinks trwają przygotowania do uruchomienia niebawem następnych restauracji, m.in. w Gliwicach i Opolu.

 

piątek, kwiecień 26, 2024 - 21:58

Przychody gastronomiczne restauracji pod szyldami SPHINX, Chłopskie Jadło, Lepione Pieczone by Chłopskie Jadło oraz The Burgers w 2023 r. wyniosły 190,09 mln zł, co oznacza wzrost o blisko 14% r/r. Grupa Sfinks Polska zwiększyła także skonsolidowane przychody ze sprzedaży, które wyniosły 100,09 mln zł na koniec 2023 r. wobec 96,91 mln zł rok wcześniej. Jednocześnie o 13% wzrósł skonsolidowany zysk brutto na sprzedaży, który na koniec 2023 r. osiągnął 28,82 mln zł. Grupa zakończyła ubiegły rok wynikiem netto -0,34 mln zł oraz EBITDA w wysokości 21,21 mln zł. W 2024 r. gastronomiczna spółka planuje dynamiczny rozwój sieci i dalszą poprawę ich rentowności zgodnie ze strategią na lata 2024-29.

środa, styczeń 24, 2024 - 12:11

Sieć restauracji Sphinx, należąca do Sfinks Polska, wprowadza sezonową wkładkę do menu. Znalazły się w niej odpowiednio doprawione na zimę dania, które bazują na sezonowych składnikach i pozycjach cieszących się popularnością wśród klientów – m.in. grzanki Bacy, burger ognisty, wątróbka zimowa czy Shoarma® zbójnicka. „Rozgrzewające hity” są dostępne we wszystkich restauracjach Sphinx w Polsce.

Sphinx
środa, kwiecień 10, 2024 - 10:37

Gastronomiczna sieć SPHINX ma nowy lokal na Śląsku. To restauracja w Gliwicach działająca w kompleksie biurowo-handlowym przy ul. Piwnej 10. Najnowszy SPHINX jest prowadzony przez franczyzobiorcę.

Sphinx
czwartek, styczeń 18, 2024 - 12:41

Restauracje Sphinx, należące do Sfinks Polska, przygotowały akcję specjalną pod hasłem „Obowiązkowa dokładka na Dzień Babci i Dziadka”. Z tej okazji w dniach 21-22 stycznia br. zamawiając Shoarmę w rozmiarze standard goście restauracji otrzymają danie powiększone do wersji XL bez żadnych dopłat.

Akcja dostępna jest we wszystkich lokalach Sphinx w całej Polsce.

Sphinx
poniedziałek, kwiecień 8, 2024 - 14:34

Zarządzane przez Sfinks Polska restauracje SPHINX, Chłopskie Jadło i The Burgers, osiągnęły w I kwartale 2024 r. przychody w wysokości 47,48 mln zł, co oznacza wzrost o 7,4% r/r. Na koniec marca br. sieć, której przychody gastronomiczne spółka raportuje, liczyła 75 lokali. W przypadku porównywalnej sieci restauracji wzrost sprzedaży był wyższy i wyniósł 9,5% r/r.
 

wtorek, styczeń 9, 2024 - 09:50

Należące do Sfinks Polska sieci restauracji SPHINX, Chłopskie Jadło, Lepione Pieczone by Chłopskie Jadło i The Burgers wypracowały w grudniu 2023 r. obroty w wysokości 18,21 mln zł, co oznacza wzrost o ponad jedną piątą (21,2%) rok do roku. Tym samym łączne przychody gastronomiczne sieci Sfinksa za 2023 r. wyniosły 190,9 mln zł, czyli o 13,7% więcej niż w 2022 r., choć pracowało na nie mniej restauracji – 76 wobec 78 rok wcześniej.