-A +A

Majdan promuje nowe Sphinx Menu

Wersja do wydruku

Do sieci Sphinx, zarządzanej przez Sfinks Polska, trafiła najnowsza odsłona lifestylowego Sphinx Menu. Otwiera je rozmowa z Radosławem Majdanem. Znany piłkarz i celebryta opowiada m.in. jaką kuchnię najbardziej lubi i co jest jego popisowym daniem, a także jakie są cienie i blaski życia popularnego sportowca. Nowe Sphinx Menu, które klienci mogą zabierać ze sobą, jest już dostępne we wszystkich restauracjach Sphinx, działających na terenie Polski.

- To już trzeci raz, kiedy proponujemy naszym klientom niestandardową formę menu, z którego nie tylko mogą wybrać dania, ale także umilić sobie czas oczekiwania na zamówienie czytając wywiad ze znaną osobą, czy relację z podróży w egzotyczne miejsce. Ta dodatkowa forma komunikacji z klientami została pozytywnie odebrana przez gości naszych restauracji i jest narzędziem, które dostarcza nam wątków do rozmowy z naszymi fanami na Facebooku. Ciekawą nowością w ostatnim Sphinx Menu są zamieszczone w środku kupony rabatowe, które można zrealizować w restauracjach sieci WOOK i Chłopskie Jadło – opowiada Dorota Cacek, wiceprezes Sfinks Polska.

 

W najnowszym Sphinx Menu, obok karty dań, pojawiły się artykuły związane z kuchnią i jedzeniem. Jednym z nich jest poradnik na temat steków przygotowany przez Szefa Kuchni sieci, Klaudiusza Wachowiaka. Z artykułu można się dowiedzieć, które rodzaje wołowiny najlepiej nadają się na steki, jakie są rodzaje steków i czym różni się rib-eye stek od t-bone steka, a także jakie są złote zasady przygotowywania steków. Oprócz tego najnowsze menu na wynos sieci Sphinx w tekście pt. „Piłkarskie Mistrzostwa inaczej” podsuwa pomysły, jak zorganizować sobie zajęcia w czasie, gdy resztę domowników pochłoną futbolowe emocje.