-A +A

Sfinks na dłużej z Pepsi

Wersja do wydruku

Sfinks Polska, właściciel sieci gastronomicznych SPHINX, Chłopskie Jadło czy Piwiarnia, zawarł umowę na dostawę napojów bezalkoholowych na kolejne pięć lat ze swoim dotychczasowym partnerem, Frito Lay Poland. W rezultacie takie napoje jak Pepsi, Mirinda, 7up, Toma czy Lipton pozostaną w ofercie sieci zarządzanych przez Sfinksa. Podpisany właśnie aneks do poprzedniego kontraktu ma obowiązywać do 2027 roku.

- Frito Lay Poland to nasz partner od wielu lat, który spełnia nasze oczekiwania co do jakości produktu, obsługi, terminowości i niezawodności, jeśli chodzi o płynność dostaw do restauracji. Gama napojów Pepsi na dobre zagościła w naszych kartach menu i goście są przyzwyczajeni do tej oferty. Biorąc pod uwagę dobrą dotychczasową współpracę i oczekiwania klientów restauracji podjęliśmy decyzję o przedłużeniu tej umowy centralnej – mówi Sylwester Cacek, prezes Sfinks Polska.

 

Umowa między firmami została przedłużona aneksem na pięć lat, tj. do 15 grudnia 2027 roku,  z zastrzeżeniem że w przypadku braku zrealizowania w tym okresie obrotu w wysokości 16 mln zł netto, umowa zostanie automatycznie przedłużona na tych samych warunkach do momentu jego osiągnięcia.