-A +A

Sphinx promuje się w Multikinach

Wersja do wydruku

Sieć restauracji Sphinx, należąca do grupy Sfinks Polska, rozpoczęła kampanię reklamową w Multikinach. Wyświetlany przed seansami spot reklamuje restauracje Sphinx oraz akcję promocyjną Kolekcja Kibica, w której klienci zbierają zeszyty nt. europejskich drużyn piłkarskich oraz zdobywają rabaty i bony do restauracji. Kampania, która potrwa w Multikinach do 20 marca, jest organizowana przez restauracje Sphinx przy udziale Pepsi.

Spot restauracji Sphinx będzie emitowany przed wszystkimi nowymi filmami pojawiającymi się w repertuarze każdego z 24 kin sieci Multikino. Za jego koncepcję i produkcję odpowiadają dział marketingu Sfinks Polska oraz Vision Studio. Spot jest dostępny także pod adresem http://www.youtube.com/sphinxrestauracje.

 

Kampanię reklamową sieci Sphinx w Multikinach wesprze także akcja ulotkowa, która zostanie przeprowadzona od 16 do 18 marca we wszystkich multipleksach, w których wyświetlany będzie spot.

 

- Kino i restauracja to rozrywki, które komponują się ze sobą wyjątkowo dobrze i dla wielu osób jest to ulubiony sposób spędzania wolnego czasu. Nasza kampania ma zachęcić wielbicieli kina do odwiedzania restauracji Sphinx, a przy okazji przypomnieć o trwającej w naszej sieci akcji promocyjnej Kolekcja Kibica - mówi Dorota Cacek, wiceprezes Sfinks Polska, spółki zarządzającej sieciami Sphinx, WOOK i Chłopskie Jadło.

 

Klienci restauracji Sphinx zamawiając danie główne z zestawem deserowym mogą wypełnić formularz uprawniający do odbierania tzw. Kolekcji Kibica – czyli segregatora i czterech, ukazujących się w kolejnych miesiącach, zeszytów nt. drużyn piłkarskich biorących w zbliżających się mistrzostwach. Kolekcji towarzyszą liczne rabaty, a w ramach dodatkowych konkursów organizowanych na fanpage sieci także możliwość wygrania vouchera o wartości 2 tys. zł i bonów do wykorzystania w restauracjach Sphinx.