Korzystając z naszej strony wyrażają Państwo zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Używamy ich do celów statystycznych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies.
Sfinks Polska, właściciel sieci gastronomicznych SPHINX, Chłopskie Jadło czy Piwiarnia, zawarł umowę na dostawę napojów bezalkoholowych na kolejne pięć lat ze swoim dotychczasowym...
Sprzedaż gastronomiczna w sieciach należących do Sfinks Polska w I kw. 2022 r. wyniosła 31,6 mln zł i była znacznie wyższa niż rok wcześniej, kiedy obowiązywał lockdown dla gastronomii. Co...
Sprzedaż gastronomiczna w sieciach należących do Sfinks Polska w 2021 r. wyniosła 103,39 mln zł i była nieco wyższa niż w 2020 r. mimo mniejszej liczby restauracji i dłuższego okresu lockdown....
Sfinks Polska, do której należą sieci restauracji Sphinx, Piwiarnia Warki, Chłopskie Jadło i WOOK, wprowadziła na rynek dwie nowe marki – KEBAPI oraz YOLO Chicken.
Sphinx wprowadza dania, których smak podkreślają sosy TABASCO®, m.in. krem z pieczonej papryki, przyrządzona na ostro kofta z krewetkami, żebro BBQ, a także nowe propozycje steków.